САТЫЛАЙ КОМПЛЕКСТІ ТАЛДАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ - оқыту әдістері мен әдістемелер - Әр түрлі мақалалар - Каталог статей - Персональный сайт
Жан дауа Сенбі, 03.12.2016, 12:35
Қош келдіңіз!Гость | RSS
Сайт мәзірі
Каталогтың категориялары
саяси мақалалар [5]
саясаттануға байланысты және т.т.
оқыту әдістері мен әдістемелер [2]
әдістемелер жайлы
педагогика [1]
педагогикаға байланысты мақалалар
Діни мақалалар [2]
Біздің сұраулар
Менің сайтымды бағалаңыз
Барлық жауаптар: 391
Негізгі » Мақалалар » Әр түрлі мақалалар » оқыту әдістері мен әдістемелер

САТЫЛАЙ КОМПЛЕКСТІ ТАЛДАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ

 САТЫЛАЙ КОМПЛЕКСТІ ТАЛДАУ

ТЕХНОЛОГИЯСЫ

                                        
КІРІСПЕ

 

Әр елдің білім көкжиегінде өзіндік ізденісі, сүрлеуі болуы - аса қажет нәрсе. Оған А.Байтұрсыновтың мына бір тұжырымын келтірсек: «Әдіс ерекшеліктен шығатын нәрсе. Әдістің жақсы-жаман болмағы жұмыс алатын орынның күш-қуатына қарай. Мәселен, сауаттау әдісін алсақ, бір жұрттың сауаттау ісіне қолайлы болған әдіс екінші жұрттың да сауаттау ісіне қолайлы боларға тиіс деп айтуға болмайды. Екеуінің тілінің заңы, емлесінің жүйесі  бірдей  болса, біріне қолайлы болған әдіс, екіншісіне де колайлы болуы мүмкін. Егер де тілінің заңы, емлесінің немесе әрпінің жүйесі басқа болса, онда біріне жақсы болған сауаттау әдісі екіншісіне де жақсы болады деп ешкім айта алмайды» деді.

    Сатылай комплексті талдау дегеніміз - оқыту мақсаты, міндеттері, тәсілдері, өзіндік ерелшелігі бар және оқушыларға білімді ғылыми негізі сатылай, жүйелі,комплексті меңгертіп, оларға ұлттық құндылықтарды бағалай қолдана білуге машықтандыра оқыту.

 

                     САТЫЛАЙ КОМПЛЕКСТІ ТАЛДАУ

ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ МАҚСАТЫ:

 

 1. Тілдік материалды оқушының жас ерекшелігін ескере отырып ғылыми негізде меңгерту.              

2. Кез келген шаршы топта өз ойын шешен де шебер жеткізе білуге машықтандыру. Сол арқылы әр оқушының өз ана тілінің құдіретін басқаға таныта, бағалай білуге баулу.

3. Түрлі шығармашылық жұмыстар жүргізу арқылы оқушыларды іскерлікке, тапқырлыққа баулу:

4. Жазба жұмыстарын сауатты, жоғары деңгейде, шығармашылықпен орындай білуге төселдіру.

5. Қазақ тілінің сөз байлығын терең игерту арқылы, әр сөздің     

мағынасы мен қолданыстағы ерекшелігін көрсету, сөз сырына бойлату арқылы танымдық дүниесін қалыптастыру.

6. Компьютерлік талдау арқылы оқушылардың ақпараттық коммуникациялық сауаттылығын жетілдіру.

 Ана тіліміздің терең қатпарларын жас ұрпақ санасына сіңіріп, ұлттық рух тәрбиесіндегі болашақ ел тұтқасын  ұстар азамат етіп қалыптастыру үшін оқытудың төл технологиясы мектептерде тәжрибе жұмыстары жүргізіліп, оқушыларды ұлт жандылыққа, өз елінің тарихын оқып-тануға, салт-дәстүрін құрметтеуге, өздерін басқаларға сыйлата және өзге адамдарды сыйлай білу қасиетін бойларына дамытуға ықпал етуде.

«Мұғалім тіл сабағында сөйлеуге, жазуға оқуға, қысқасы, әңгімеге                жаттықтырады екен. Ал басқа пәндерді оқытқанда не істемек?    

Физиканы, жағрафияны, тарихты оқыту дегеніміз осы пәндердің құбылысы туралы әңгіме ету емеспе? Ендеше бұл тілге төселдіру ғой. Есеп үйрету - сан туралы ойлау ғана емес, есеппен айтылған ойды ұғу, ұққанын айта білу. Тереңірек қарасақ, әр пәннің ісі баланың ойын қозғау, ойлағанын ауызша я жазумен сыртқа шығару. Олай болса, тілсіз оқылатын, ұғылатын пән жоқ екендігі анық» - деген Ж.Аймауытов.                                                                                                          

     Тілдік материялды қысқаша жазылым бойынша талдап, айтылым бойынша толық ауызша сатылай комплексті талдауда –айтылым→тыңдалым→жазылым  түрінде жүзеге асады

Сатылай комплексті талдау технологиясының бұл деңгейінде оқушы талдауды ауызша толық баяндап, жазуда талдаудың  қысқа

түрін қолданады. Сондықтан оқушы кез келген сөзді көрсетілген                         жүйе бойынша баяндауға машықтанады.

СКТ-ның басты мақсаттарының бірі-оқушыға білімді сатылап,

жүйелеп, бірізділікпен меңгерту.

             САТЫЛАЙ  КОМПЛЕКСТІ  ТАЛДАУДЫҢ  ЕРЕКШЕЛІГІ:

 Сатылай комплексті талдау тіл білімінің барлық салаларымен сабақтаса жүргізіледі. Оқушы синтаксистік талдаудан соң морфологиялық талдауды, одан кейін фонетиканы, сосын лексикалық талдау жасайды. Талдау барысында тіл білімінің барлық салаларын сабақтастыра жүргізу үшін бағдарлы жұмыс жүргізіледі. Мұның өзі оқушы білімінің бір саламен ғана шектелмей, грамматиканың  барлық салаларын терең меңгеруіне

мүмкіншілік туғызады .

Сатылай комплексті талдау «айтылым, жазылым, тілдесім оқылым» принципі бойынша жүзеге асады. Осы төрт жағдай оқушыны жүйелілікке, нақтылыққа тәрбиелейді. Сызбалық жүйе баланы болжалдап, долбарлап сөйлеуден сақтайды.

Әрі бұл технология қазақ тілін үйретудің жаңашыл тәсілі болып табылады.

 

Категориясы: оқыту әдістері мен әдістемелер | Қосқан: psy (23.01.2009)
Қаралулар: 78069 | Комментарилер: 91 | Рейтингі: 4.3/3 |
Барлық комментарилер: 821 2 3 ... 8 9 »
17.11.2014 Спам
82. LaviraFiree
Я думаю, что Вы не правы. Давайте обсудим. Пишите, пообщаемся.
Сколько осталось до НГ?

03.11.2014 Спам
81. Howarddaf
I'm Vietnamese , So happy when a new member

17.08.2014 Спам
80. AGaliciaVisK
Fossil hunting

12.08.2014 Спам
79. ADleahhVisK
Badminton

12.08.2014 Спам
78. ADleahhVisK
Disc golf

10.08.2014 Спам
77. ADvalerVisK
Running

10.08.2014 Спам
76. ADvalerVisK
Golf

09.08.2014 Спам
75. AAcandiVisK
Airsoft

09.08.2014 Спам
74. AAcandiVisK
Parkour

06.01.2014 Спам
73. Моды для American Truck Simulator
http://drive-mod.ru/ - Модификации для euro truck simulator 2 - Моды для Euro Truck Simulator 2, Моды для Euro Truck Simulator 2.

1-10 11-20 21-30 ... 71-80 81-82
Имя *:
Email *:
Код *:
Кіру формасы
Іздеу
Сайттың достары

Онлайн барлығы: 1
Қонақтар: 1
Қолданушылар: 0
Өскенбай Фариза Серікқызы © 2016Бесплатный хостинг uCoz